Ahojte popridavam este par fotiek s Jazzy aj Jaxonom :) ONi su taky krasnucky zlatucky :) !! Inac ten Jaxon uplne po bratovy :DD !
Inac Karma je asi jednina macka s 4343899564 co vie pisat :DD
I love them :D Karma Bieber...co dodat ;)
Jazzy bude velka kocka ked vyrastie :)
Justinovy zasa narastol Rick :DD
Geen opmerkingen:
Een reactie posten